Πίνακας Μέτρων και Κανονισμοί Αντισεισμικής Προστασίας
Κατά τηδιάρκεια του σεισμού Ø Διατήρησε την ψυχραιμία σου. Ø Ακολούθησετις οδηγίες του εκπαιδευτικού. Ø Καλύψου αμέσως κάτω από το θρανίο σουκρατώντας με το χέρι σου το πόδι του, εάν την ώρα του σεισμού βρίσκεσαι μέσα στην αίθουσαδιδασκαλίας. Ø Προφυλάξου κατάλληλα ανάλογα με τη θέση πουβρίσκεσαι την ώρα του σεισμού (π.χ. διάδρομο, τουαλέτα), σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω,Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», Εάν δενβρίσκεσαι σε αίθουσα διδασκαλίας. Εάν δηλαδή στο χώρο που βρίσκεσαι δενυπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για να καλυφθείς, γονάτισε στο μέσον τουχώρου που βρίσκεσαι (εάν αυτό είναι δυνατόν) μακριά από επικινδυνότητες καικάλυψε το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια σου. Ø Παράμεινεπροφυλαγμένος για όσα δευτερόλεπτα διαρκεί ο σεισμός. Ø Παράμεινεστο χώρο της αυλής, μακριά από τις όψεις του κτιρίου ή άλλα επικίνδυνα σημεία,εάν βρίσκεσαι στο προαύλιο κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης. Μετά τοτέλος του σεισμού Ø Προετοιμάσουγια την εκκένωση της αίθουσας σύμφωνα με τις οδηγίες του εκπαιδευτικού και όσαπροβλέπονται στις ασκήσεις ετοιμότητας που συμμετείχες. Ø Εκκένωσε την αίθουσά σου και το σχολικόκτίριο σύντομα και με τάξη,όταν δοθεί η σχετική οδηγία, σύμφωνα με το Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείουσου, χωρίς να τρέχεις. Ø Παράμεινεμαζί με το τμήμα σου στο προαύλιο και βοήθησε τον εκπαιδευτικό να πάρει παρουσίες.Σε περίπτωση που ανακοινωθεί απόφαση διακοπής της λειτουργίας του Σχολείου θαπαραμείνεις στο χώρο καταφυγής έως ότου να έρθουν οι γονείς ή ο κηδεμόναςσου να σε παραλάβει. Ø Εάνβρεθείς μόνος σου εντός του σχολικού κτιρίου π.χ. διάδρομο, τουαλέτα (εκτόςαίθουσας διδασκαλίας), και δεν υπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για νακαλυφθείς, γονάτισε στο μέσον του χώρου που βρίσκεσαι (εάν αυτό είναι δυνατόν)μακριά από επικινδυνότητες καικάλυψε το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια σου την ώρα του σεισμού. Μετά τοπέρας της σεισμικής δόνησης εκκένωσε το σχολικό κτίριο σύμφωνα με το Σχέδιο τουΣχολείου, δηλαδή κατευθύνσου στο προαύλιο του Σχολείου ώστε να βρεις το τμήμασου. Ø Εάν κατάτη διάρκεια της εκκένωσης του κτιρίου εκδηλωθεί νέα σεισμική δόνηση, προφυλάξουκατάλληλα ανάλογα με τη θέση που βρίσκεσαι (αίθουσα, κλιμακοστάσιο, διάδρομοκ.α.), σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω,Καλύπτομαι, Κρατιέμαι». Μετά το πέρας του σεισμού αυτού συνέχισεκανονικά την εκκένωση του σχολικού κτιρίου. Ø Ακολούθησετις οδηγίες των εκπαιδευτικών σου και μην πλησιάζεις επικίνδυνα σημεία(προσόψεις του κτιρίου, στύλους κ.λπ.). Ø Γνώριζε ότι στην περίπτωση που αποφασιστεί διακοπήτης λειτουργίας των σχολείων οι μαθητές/τριες πρέπει να παραληφθούν από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους από το προαύλιο του 9ου Δημοτικού σχολείου Σεισμός:Ακολουθούμε τις σχετικές οδηγίες για μέσα στην τάξη
(ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν είναι άσκηση, η έναρξη του σεισμού θα δηλωθεί με ένα παρατεταμένο χτύπημα.Μετά θα αρχίσει η διαδικασία εκκένωσης όπως περιγράφεται παρακάτω)
Ο υπεύθυνος (ή ο πρώτοςπου θα φτάσει) ανοίγει διάπλατα όλες τις εξόδους του σχολείου, ο υπεύθυνοςκατεβάζει το γενικό διακόπτη του ηλεκτρικού ρεύματος και την κεντρική βάνα τουνερού. Οι εφημερεύοντες ανεβάζουν κάθε μέρα τους σύρτες στις πόρτες εξόδου.
Εκκένωση Μετο πρώτο παρατεταμένο χτύπημα αποχωρούν σε χρόνο 2 λεπτών τα νήπια και οιμαθητές του ισογείου. Με τα δύο παρατεταμένα χτυπήματα αποχωρούν σεχρόνο 3 λεπτών οι μαθητές του 1ου ορόφου. Με τα τρία παρατεταμένα χτυπήματα αποχωρούνσε χρόνο 3 λεπτών οι μαθητές του 2ου ορόφου. ΠΡΟΣΟΧΗ:Ο υπεύθυνος (ή ο πρώτος που θα φτάσει)ανοίγει διάπλατα όλες τις εξόδους του σχολείου (οι εφημερεύοντες/ουσες έχουνΠΑΝΤΑ ανεβασμένους τους σύρτες), ο υπεύθυνος κατεβάζει το γενικό διακόπτη τουηλεκτρικού ρεύματος και την κεντρική βάνα του νερού.
Ισόγειο: Εκκενώνεται μετην ακόλουθη σειρά: Αποχωρούν οι μαθητέςτου Νηπ/γείου, της αίθουσας Πολλαπλών χρήσεων, και τουΕστιατορίου-Ολοήμερου-Βιβλιοθήκης ωςεξής: ΕΞΟΔΟΣ Νο 1 : Οι μαθητές των τριώναιθουσών Εστιατορίου-Ολοήμερου-Βιβλιοθήκης . ΕΞΟΔΟΣ Νο 2 : Νήπια 22ου. ΕΞΟΔΟΣ Νο 3 : Οι μαθητές που βρίσκονται στην αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων
1ος Όροφος: Εκκενώνεται μετην ακόλουθη σειρά: Οι μαθητές του ορόφου αποχωρούν αμέσως μετάτην εκκένωση του ισογείου, ως εξής: ΕΞΟΔΟΣ (ΣΚΑΛΑ) Νο 1 : Οι μαθητές τωντμημάτων Εικαστικών,Β1, Γ1, Γ2. ΕΞΟΔΟΣ (ΣΚΑΛΑ)Νο 2 :Οι μαθητές των τμημάτων Β2, ΖΕΠ, Α1, Α2, και (Α3) .
2ος Όροφος: Εκκενώνεται μετην ακόλουθη σειρά: Οι μαθητές του ορόφου αποχωρούν αμέσως μετάαπό τους μαθητές του α' ορόφου, ως εξής: ΕΞΟΔΟΣ (ΣΚΑΛΑ)Νο 1 : Οιμαθητές των τμημάτων Ε2, Ε1, Δ1, Δ2, Τ. Ένταξης. ΕΞΟΔΟΣ (ΣΚΑΛΑ) Νο 2 : Οι μαθητές των τμημάτων Εργ/ριο Η/Υ, ΣΤ1, ΣΤ2, ,Φυσικής.
1οςΧώρος Καταφυγής: Οριοθετείται μεταξύγήπεδου βόλεϊ και πολυγήπεδου. 2οςΧώροςΚαταφυγής: Τα πολυγήπεδα της περιφέρειας (όταν παραδοθούν) ● Στην κάθε αίθουσα του σχολείου έχει αναρτηθεί και η αντίστοιχη κάτοψητου ορόφου με την πορεία διαφυγής που θα ακολουθήσουν οι μαθητές τουσυγκεκριμένου τμήματος. ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ |
